۷ پاسخ

بریم پرچم های این پرچم برست هارو بگیریم جای پوشک استفاده کنیم 😂

هععععععی. کاش فقد سختی زندگی همین بود. تو خورد و خوراکمون موندیم. طفلی بچه هامون

چه سایزی،

۵شده ۷۹۰ناقابل.
۱۰تاییش ۳۰۰هزار

منم شیش رو گرفتم هفصدو پنجاه عادیه روز ب روز همه چی داره گرون میشه 🤦

واقعا واقعا هر هفته ۱۰۰ تومن میره روش چخبره

من افتادم رو دور ازپوشک گرفتن کم کم میخوام بگیرمش سخته واقعا🥲

سوال های مرتبط

مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی