خانما سنو واژینال درد داره؟

۱۰ پاسخ

نه اصلااا

اگه خودتو منقبض کنی آره.شل کنی نه

نه عزیزم درد ندارع اصلن

نه اصلا👍

نه اصلا

نه اصلن

نه قبلش با ژل روان کننده روان میکنه و آروم وارد میکنه اصلنم درد نداره فقط من خیلی خجالت میکشم

نه بابا

نه هزاربارانجام دادم ولی اگه مشکلی باشه آره من سمت چپ پلیپ دارم یه کم دردداره شکمم بادست فشارمیدم حس نمیکنم

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان کُنجد مامان کُنجد قصد بارداری
مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری
شهرزاد شهرزاد قصد بارداری