۷ پاسخ

وای آره منم 3تا شربت خریدم 1300😐
خدا لعنت اشون کنه هنوز میگن بچه بیارین

منم بی بی فرست براش میزنم خیلییی خوبع

چند تا دندون داره پسرت ؟
میزاره مسواک براش بزنی؟
دکتر پسر من گفت بهش آب بده همین
اره خیلی گرون شده همه چی

مسواک و با چه خمیری میزنی ؟
می‌زاره بزنی؟

بی بی فرست رو چند گرفتی

دیگه واقعا چی هست که گرون نشده آدم می‌ترسه ازاین قیمت‌ها بره خرید 😐راستی مسواک میزنی با خمیر دندان ژله ای ؟من تاحالا نگرفتم گفتم برم برای دخترم بخرم

اخ نگو از گرونی هاااا

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی