با گوشی فقط میخوره هر سه وعده رو اونم کم ، اگر گوشی ندم که اصلا نمیخوره
ترجیح میدم بخوره
مناصلا گوشی ندادم از اول
ولی کلا اشتهاش خوب نیست
نرجیح میدم نخوره
من خودم با این سن اگه تلویزیون روشن نباشه غذا کوفتم میشه و کلا ترجیح میدم نخورم
اینجور ک مشخصه فقط درصد کمی آدم خوشبخت و خوش شانس تو جهانه ک بچشون مثل آدم غذا میخوره
فقط بخوره هرجور که هست 🫠😄
با گوشی یه ذره میخوره فک کن گوشی ندم هیچی نمیخوره
ی چند وقت با گوشی بهش دادم دیگ الان بزرگ شده گول نمیخوره
والا منم بچم با گوشی غذا میخوره
ترجیح میدم بخوره حتی با گوشی.پسر من هیچجوره نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.