زوده منم میگفتم چرا شبیه باردار ها نیستم الان دارممیمیرم نمیتونم بخورم غذا
نه گلم هنوز زوده بعضیا هم کلا حالت تهوع ندارن
منم ندارم
دارم میترسم قبلی که سقط شد تهوع نداشتم😥
منم ندارم
منم ندارم اصلا ولی سپردم به خدا :)))♥️
من خواهرم کاملا بدون تهوع بود نه ماهو
نه گلم
معمولا از هشت هفته به بعد شروع میشه نگران نباش
نه باید سجاده پهن کنی نماز شکر بخونی 😂
هنوز زوده برای من از ۸ هفته شروع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.