ینی من که حالت تهوع ندارم باید نگران باشم؟

۱۰ پاسخ

زوده منم میگفتم چرا شبیه باردار ها نیستم الان دارم‌میمیرم نمیتونم بخورم غذا

نه گلم هنوز زوده بعضیا هم کلا حالت تهوع ندارن

منم ندارم
دارم میترسم قبلی که سقط شد تهوع نداشتم😥

منم ندارم

منم ندارم اصلا ولی سپردم به خدا :)))♥️

من خواهرم کاملا بدون تهوع بود نه ماهو

نه گلم

معمولا از هشت هفته به بعد شروع میشه نگران نباش

نه باید سجاده پهن کنی نماز شکر بخونی 😂

هنوز زوده برای من از ۸ هفته شروع شد

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍬شوکولات🍬 مامان 🍬شوکولات🍬 هفته هجدهم بارداری