نسبت به راحتی استفاده انتخاب کن.
چون نصف شب بخوای بیدارشی برسی بهش درسترسی راحت فک کنم مهم باشه
چوبیه قشنگتره
زویه خیلی کوچیکه چوبیه رو یگیر خیلی خویه برا منمهمینه
گهواره ها تا ۵،۶ ماه بیشتر قابل استفاده نیستن
بچه شروع کنه به غلت زدن و تکون خوردن خطرناکه
تخت چوبی استیبل تره و بیشتر استفاده میشه
راستی قشنگ تره
من چوبیرو گرفتم چون حفاظ کنارش میاد پایین و هم ردیف تخت خودت میشه و بذار بردار بچه خیلی راحته سایزبزرگشم گرفتم که تا چندسالگی توش جامیشه بچه
سمت راستی خوبه ولی چوب روس هست ارزونتره این احتمالا چوب راش باشه ولی روس ام خیلی خوب و محکمه
من یه مدل گرفتم مثل چپی ولی جای تعویض و پارک هم داره
وای بیست تومن چه خبره من چند روز بعد عید خریدم۷تومن🫠
منم میخوام راستی رو بخرم کلا به جای تختش تا دو سالگی
من سر پسر اولم راستی یعنی چوبیه رو گرفتم
تا سه سالگی استفاده کردم
بعدم نو نو مثل روز اولش بود
بنظر منم راستی بهتره
من راستی رو خریدم
آبان خریدم ۵ تومن💔
من مثه سمت چپی اما دلیجان گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.