تخت کنار مادر چی خوبه؟ شما چی گرفتین و چه قیمته؟

۷ پاسخ

اینو گرفتم

تصویر

قرار آقایی بساز 😂

من زویه داشتم راضی بودم به نسبت قیمت خوب بود

من از اینا گرفتم
از عبدل آباد
من ۱۸ گرفتم اولای اردیبهشت الان نمیدونم چند شده

تصویر

من اینو گرفتم ک گهواره هم میشه

تصویر

کیدیلو گرفتم

اینو گرفتم ۸تومن راحت جم میشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان وصال مامان وصال هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری