بنظرم تخت کنار مادر خیلی بدرد بخور البته از این منو دار ها بخر که تموم هم بخوره من برا دخترم خریدم تا دوسالگی قشنگ میشه استفاده کرد خودشم دیگه لازم نیست هی پاشی اگه گهواره بخری هی وقتی گریه کرد شب باید پاشی بهش سر بزنی واقعا سخته ولی کنارت باشه بهش دسترسی داره لازم نیست پاشی البته برای شیر درست کردن باید بلند شی ولی بنظرم تخت کنار مادر خیلی خوبه من که راضیش از سه روزگیش هم استفاده کردم
ننو بگیر
گهواره یا تشک گارد دار
گهواره 😐
پیش خودم 😐
تو گهواره
تو تخت خودم میذارم شوهر پایین میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.