امروز رفتم سونو زده صدک ۵۰یعنی چی؟

۵ پاسخ

کجای سونو نوشته؟

نرمال ترین حالته

برای منم صدک ۵۴ بود ک گفت رشدش نرماله عزیزم خوبه

رشدش نرماله

یعنی از بین ۱۰۰نوزاد رشد مناسب نفر پنجاهم هست خوبه

سوال های مرتبط