خانما زیر دلم خیلی تیر می‌کشه طبیعی ؟؟؟ یا باید برم دکتر

۳ پاسخ

منم تو هفته شما تیر میکشید ولی با استراحت بهتر میشد
دکتر هم رفتم چک کرد گفت طبیعیه داره جا باز میکنه

دردش غیر قابل تحمله؟ اگه اره برو دکتر

تایپک مو چک کن

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری