خانما من 8هفته هستم زیر دلم تیر میکشه طبیعی

۵ پاسخ

طبیعیه منم دارم بیشترشم واسه من از یبوست درد می‌کنه الان بهتر شده

منم الان تیر کشیدن زیر دل و رحم دارم

اره طبیعیه من هنوزم حس ودردپریودشدن دارم

من همین الانم تیر میکشه

اره رحم داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری