میگم بی مادر نمونی ایشالا نکن همین در این حد
من نه ولی پسرم هنوز خیلی کوچیکه اصلا فک کنم دعواشم کنم به حرفم گوش نده
بله خیلی
تا دلت بخاد
داد بلند نمیزنم اما دعوا میکنم
بیشتر نگاش میکنم مستقیم تو چشمش دیگه انجام نمیده کار بدو
وگرنه داد بزنم گریه میکنه فقط گوش نمیده به اون حرف
بله 🥴
خیلی چون جیغ میزنه
آره شده ولی ۴ سال خوردیش هست
کوچکه رو نه
اره بعدم خیلی عذاب وجدان میگیرم
اره زیاد
من نه خدایی
بله خیلی، بعدش کلی پشیمون شدم
اره چون خیلی لج میکنه
نه خیلی صبرم برای بچه زیاده کلا همیشه بچه دوست داشتم حتی وقتی خودم بچه بودم
بله متاسفانه
اره متاسفانه😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.