چیکار کنم بچم انقد نزنه ،دستشم خیلی سنگینه

۴ پاسخ

همشون این سن لجباز حرف گوش نکن

دعوا و جیغ کارو بدتر میکنه فقط بگین ما باید همو ناز کنیم دوبار دست ب سرش بکشین یا دستشو ناز کنین از سرشون میوفته

جدی باش
نگذار بزنه دستشو محکم بگیر
تذکر بده

دختر منم همینه هر چی هم دعوا میکنم انگار نه انگار بخدا خستم

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۴ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۳ سالگی