Orsدارم
کیدی لاکت بهش دادم
پودر بلوط هم بهش دادم

۳ پاسخ

پودر عالیهههههه رو برنجش بریز ذو‌سیب زمینی سرخ شده بریز بخوره اگه ماست میخوره تو ماست بده
برای اسهال سیب زمینی سرخ شده خوبه دوغ خوبه کته ماست موز و سیب

پوست پسته از عطاری بگیر با چای سبز دم کن بخوره عالیه

قطره ی پدی لاکتم خوبه

سوال های مرتبط