خانوماواکسن 18ماهگی زدم تاکی درددارع؟؟

۳ پاسخ

شاهان و زدم دیروز اما اصلا اذیت نکرد یکسالگی که برا بقیه راحته برعکس برا شاهان سخت بود

تا ۲۴ ساعت بعدش اوکیع تقریبا

معمولا درد پا دوروزه

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان ۲ سالگی