۱۱ پاسخ

۳۷ و ۱ روز پسرم با وزن ۴ کیلو به دنیا اومد

من دخترم ۳۶ هفته دنیا اومد ۲۸۰۰ بود وزنش .سعی کن شیرینی جات .بستی با بادام قاطی کنی بخوری خیلی وزن بچرو زیاد میکنه .خرما و شیر .و شربت شیره انگور بخور واقعا همه اینا عالی ان

من پسرم ۳۸ هفته و یک روز به دنیا اومد، ۲ کیلو و ۷۵۰ گرم، هیچ مشکلی هم نداشت، بستگی به ژنتیک هم داره، من خودم ۲ کیلو و نیم بودم موقع تولد

۳۶ هفته و ۳ روز ۳۲۸۵ گرم

وزنش خوبه نگران نباش

من دخترم ۲۷۵۰ دنیا اومد

بدنیست من دخترم بدنیا اومد ۲/۸۰۰ بود

سلام اگه قند نداری
شیرینی جات بخور
بستنی
مغزیجات اینا برای وزن بچه خوبه

دوهفته دیگه سیصد گرمم حتی اضافه کنه میشه سه کیلو نرماله دیگه

به نظرم خیلیم کوچیک نیست تا ده روز دیگه ۳کیلو میشه

بد نیس بنظرم🤔🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی