۶ پاسخ

برامون 37و2روز 2600بود

فکر کنم یه دو هفته عقب باشه

دکتر من میگفتم از وقتی که سونو وزن میرید بعد از اون روزی۳۵گرم اضافه میکنه حساب کنید تقریبی تا زایمان چند گرم اضافه میشه

عزیزم من 39هفته و سه روز دنیا اومد 2800بود

بچه ریزه میزه س .بازم خوبه زود وزن میگیره

نه گلم سعی کن زیاد بخوری برسونی به سه

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۲ ماهگی
مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد