۱۰ پاسخ

از ۴ ماهگی متنفرم
وحشتناااک بود واسم
خداروشکر گذشت

پسر من الان همینجوریه نزدیک سه ماهشه خیلی بهونه گیر شده

در انتظار منم هست یعنی🥲🥲

خداروشکر از اون مرحله گذشتم😩

من نیز😭

چجوریه مگه

منم😭😭😭😭😭😭😭

ببخشید چجوریه ؟

مگه چی میشه چجوریه

میفهممت😭

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی