من پسرم خودش هردوسه ساعت بیرار میشه گریه میکنه منم شیر میدم از اول همینجور بود
هر ۱ساعت😑 چون رفلاکسه باید خورد خورد بهش شیر بدم بالا نیاره
منم هردو ساعت میدم بعضی وقتا یه ساعت و نیم. دکترش گفت تا دو الی سه ماه بعدش بستگی به وزن گیری بچه داره
پزشک اطفال پسر من میگفت تا یک ماهگی، بعدش اگر روند وزن گیریش و همه چیز اوکی باشه فقط موقعی خودش بیدار شد، پسر من بعضی وقتا شش ساعت میخوابید
هروقت گریه کنع پاشه میدم
من ک اصلا بیدارش نمیکنم هروفت گرسنه باشه گریه میکنه منم شیر میدم
من از دکتر پرسیدم گفت دوماه تمام شد دیگه لازم نیست اگه ساعت ۳ ۴ بشه عیب نداره
حداقل تا ۲ ماهگی هر ۲ ساعت دادم بعدش هر ۳ ساهخ
من هروقت ببینم گریه پسرم برای گشنگیه بهش میدم
البته من شیر خودمو میدما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.