۹ پاسخ

من پسرم خودش هردوسه ساعت بیرار میشه گریه میکنه منم شیر میدم از اول همینجور بود

هر ۱ساعت😑 چون رفلاکسه باید خورد خورد بهش شیر بدم بالا نیاره

منم هردو ساعت میدم بعضی وقتا یه ساعت و نیم. دکترش گفت تا دو الی سه ماه بعدش بستگی به وزن گیری بچه داره

پزشک اطفال پسر من می‌گفت تا یک ماهگی، بعدش اگر روند وزن گیریش و همه چیز اوکی باشه فقط موقعی خودش بیدار شد، پسر من بعضی وقتا شش ساعت می‌خوابید

هروقت گریه کنع پاشه میدم

من ک اصلا بیدارش نمیکنم هروفت گرسنه باشه گریه میکنه منم شیر میدم

من از دکتر پرسیدم گفت دوماه تمام شد دیگه لازم نیست اگه ساعت ۳ ۴ بشه عیب نداره

حداقل تا ۲ ماهگی هر ۲ ساعت دادم بعدش هر ۳ ساهخ

من هروقت ببینم گریه پسرم برای گشنگیه بهش میدم
البته من شیر خودمو میدما

سوال های مرتبط