۱ پاسخ

بله امکان داره، ولی تو درصد پایین اگه شیر خودتو میخوره، چون شیرت آنتی بادی داره
کمک می‌کنه سرما نخوره اگه خورد خفیف باشه🐣

ولی حتما دوتا ماسک بزن، دستت و یکسره یا بشور یا الکل بزن
مایعات خیلی بخور

سوال های مرتبط