۵ پاسخ

منم ی دفعه گرفتم ابی بود ولی توچشمم قهوه ای میشد دادم دخترخالم گذاشت توچش اون ابی بود

منم پارسال چنین گولی سرم زدن

دایامترش چنده ؟ احساس میکنم برای چشمت بزرگه

چرااا مگه کاتالوگ نشونت نداد
رفتی قهوه ایی خریدی من همیشه طوسی عسلی میخرم

وا مگه اونجا ندیدی

سوال های مرتبط