۱۳ پاسخ

بستنی قند خیلی زیادی داره
خیلی چیز واجبی نیست
ما خودمون اهل بستنی نیستیم
به پسرمم نمیدم

نه اصلا

من هروقت هوس کنه میدم ولی نمیتونه یدونه رو کامل بخوره نصف بزور

منم نمیدم
مگر اینکه جایی بریم دسته جمعی بستنی بخوریم

من ک یادم نمیاد کی بهش دادم
خیلی کم بهش میدم
مگ اینکه جای دست بچه ها ببینه براش میگیرم

نه خوب نیست
سرشار از قنده
کاکائوییش که دیگه بدتر،
دکتر میگفت هفته ای یکی
پسر من روزی سه تا هم خورده متاسفانه😐
اگه خواستی بگیری لیوانی ساده بگیر
منم دارم سعی می‌کنم ندم بهش اگه اطرافیان بذارن

چطور خوب نیست
که هر دکتری که همتا رو بردیم
گفت خیلی بهش بدین

چه جالب ک همه میکن هفته ای یدونه
دختر من هرروز حتما باید بخوره

قند و چربی بالا
و باعث نرم شدن مینای دندون و پوسیدگیش میشه
هفته ای یه دونه بخوره بیشتر نه

وای چرا همه گفتن خوب نیس
من خیلی بستنی میدم
نگران شدممممم

ینی تاحالا بچت بستنی نخورده؟
چی جوری میشه ندیده دستت ینی؟

بستنی کلا خوب نیست چه برای ما چه بچه ولی مقدار کمی اشکال ندارع خود من شاید هفته ای دو باری تو گرما بدم بهش

هر نمونه هفته ای یکی

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی