ببخشید آمپول آزادسازی همون hcg هست؟من خیلیا دیدم باردار شدن ولی دکتر به من hmg داده
تا ۱۴ مثبته واثر امپوله بعدش بایدبزنی
باهمیم
من ۸ ازادسازی امروز کرمم گرفت بیبی چک زدم🤣ولی زوده تا ۱۴ام قبول نی
عزیزم زوده ممکنه اثر آمپول باشه باید روز 14 بزنی
اگه طوسیه منفی
اگ صورتی مثبت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.