من ک میخورم چرا نخوریم
من هرروز میخورم
من شنیدم برای هوش بچه خوبه.چرا گفته بودن نخورید؟دلیل خاصی داشته؟
من از اول تا آخر بارداریم خوردم اما با مراعات و شستشو فراوان
منم خوردم از اول
اصلا جایی ندیدم منع کرده باشن
ن اتفاقا من تو اینترنت زدم نوشته بود خوبه بخوری تازه برای دیابت بارداری هم عالی . فقط زیاده روی نکنی
من از اول حاملگی تا الان هر روز خوردم
من میخورم
ولی عجیب معده درد میشم
از دکترت بپرس عزیزم اگرم چیزی باشه بهت میگه اینجا بدتر گمراه میشی
اوففف تادلت بخاداراول بارداری تاالان توت فرنگی خوردم حتی وقتی فصلش نبودزمینوزمانوبهم دوختم تاپیداکردم
من خوردم
نمیدونم منم شنیدم ولی من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.