چرا ماه های میگن توت فرنگی نخوری

۱۲ پاسخ

من ک میخورم چرا نخوریم

من هرروز میخورم

من شنیدم برای هوش بچه خوبه.چرا گفته بودن نخورید؟دلیل خاصی داشته؟

من از اول تا آخر بارداریم خوردم اما با مراعات و شستشو فراوان

منم خوردم از اول
اصلا جایی ندیدم منع کرده باشن

ن اتفاقا من تو اینترنت زدم نوشته بود خوبه بخوری تازه برای دیابت بارداری هم عالی . فقط زیاده روی نکنی

من از اول حاملگی تا الان هر روز خوردم

من میخورم
ولی عجیب معده درد میشم

از دکترت بپرس عزیزم اگرم چیزی باشه بهت میگه اینجا بدتر گمراه میشی

اوففف تادلت بخاداراول بارداری تاالان توت فرنگی خوردم حتی وقتی فصلش نبودزمینوزمانوبهم دوختم تاپیداکردم

من خوردم

نمیدونم منم شنیدم ولی من میخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد