سلام میل به غذا ندارم طبیعیه؟

۶ پاسخ

آره هفته های اول منم هیچی نمیخوردم کم کم نی نی صبح زودبیدارت میکنه گرسنه میشی نهارشام خوب میخوری یکم هفتت بره بالادرست میشه گلم

دقیقا منم همینجورم
هر دقیقه گرسنم میشه ولی میلم نمی‌کشه چیزی بخورم

برعکس منم خیلی میخورم نمی‌دونم چیکار کنم

کاملاطبیعیه،

اوایل بی اشتهامیشی از هفته ۱۲ اینا بهتر میشی

منم اونجورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری