بچه ها توی واژنم خیلی درد می‌کنه با کشاله پاهام چیکار کنم

۴ پاسخ

عزیزم منم همی بودم....میگذره..باید تحمل کنی...ولی حتما با دکترت ایجیزا درمیون بزا

رحم باز میشه واسه رشد بچه

هیچی طبیعیه

سونو انتی رفتی ؟ طول سرویکست چند بود

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری