۸ پاسخ

مامان اراد رسوب کلیه ها پسرت خوب شد؟ چکار کردی؟

سه تا خرما تو آب له میکنم پوستش رو جدا میکنم با اون آب فرنی درست میکنم یکم روغن زیتون و پودر آجیل و پودر سنجد و ارده اضافه میکنم
منم پسرم آلرژی داره یکی دو ماهه کم کم مواد غذایی رو تست میکنم

پسر من علاوه بر اینا به جو دوسر هم حساسیت داره🥴
رسما هر روز فرنی میخوره
البته من درست میکنم و اون نمیخوره🤦🏻‍♀️
بعضی وقتا هم کره بادوم زمینی میدم بهش

دقیقا مثه پسر من
فقط فرنی با خرما
حریره بادوم
ی فرنی خرما و نارگیل از حکیم بانو گرفتم اونم دوست داره
خیلی دوست دارم تنوع بدم
بعضی وقتا خودم ک صبحونه می‌خورم نون رو با چای نرم میکنم ی کم آب مربا میزنم روش بهش میدم

انواع مختلف فرنی
چیز دیگه ای نمیخوره

ارده شیره
ارده عسل
اتمیل
مربا

فرنی اوتمیل سوپ

تست کردی ببینی شاید الرژیش از بین رفته باشه

سوال های مرتبط