خانوما میشه بگید شربت امگا۳ برای چی خوبه؟

۱ پاسخ

سلام برای هوش و تکلم و سیستم مغزی یعنی روی حافظه اینا تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی