نگاه قرص صورتی نیم ساعت بعد صبحانه بخور
زرده روبعد از ناهار
نیم ساعت بعد از ناهار هم بخور .چون ضعف شدید میاره . فعلا باید بخوری روزانه .بعد دکترت میگه بکنیش هفته ای دو یا سه تا .
عزیزم بجای این قرص .پریانتال ماگما بگیر .خیلی خوبه همه ویتامین ها اللخصوص امگا سه رو هم داره .اینا آدم اذیت میشه کلا .
اااخ اره من نوع دیگه اکتی ناتال میخوردم سبزه کپسوله یه دونه ایه
حالم بد میشد فقط میتونستم بعدش بژور بخابم بس حالم بدمیشد
بعدشم از گشنگی یک ساعت بعد ضعف شدید میگرفتم
۳۰تا خوردم اشتهام بالارفت دیگه نخوردم
من اکتی ناتال میخوردم ولی این شکلی نبود.
ولی اذیتم میکرد، پنج دقیقه بعدش بالامیاوردم و کل روز دیگه همه چیو بالا میاوردم.
به دکتر گفتم عوضش کرد
از این نیست به نظرم
منم همینو میخورم مشکلی ندارم اخه مولتی ویتامینه با امگا ۳
این قرص برای چیه
شاید دوتاشوباهم میخوری یا بامعده خالی
دکتربه من گفته بعد وعده صبحانه و بعد ناهار حتی شب هم گفت چون شام باید سبکتر باشه بعد اون دوتا وعده بخور
منم اینجوری بودم بعدش ضعف شدید میگرفتم وزنمم خیلی برد بالا دکترم قطع کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.