من هم دو بار اریا زایمان کردم واقعا عالیه
من آریا زایمان کردم عالی بود ساعت۴صبح زایمان کردم چون هیچ مشکلی نداشتیم خداروشکر۴عصر مرخصم کردن
من مادر بودم خیلی خوب بود
من آریا زایمان کردم
خیلی خلوته رسیدگیشون عالیه چه لحظه ای که اول وارد بیمارستان شدم و قرار بود طبیعی باشم بهم روحیه دادن و بهم میرسیدن و چه لحظه ای که سز اورژانسی شدم که اتاق عملشونواقعا عالی و پر انرژی بودن و اصلا نزاشتن من زره ای استرس داشته باشم
البته دکترم شیوا هورزاد خیلی عالی بود
از لحظه ای هم که اومدم بخش هم رسیدگی عالی داشتن هم برخوردشون عالی بود
مادر بودم و خیلی راضی بودم
من برای کورتاژ رفتم بیمارستان آریا خیلی خوب و تمیز و برخورد پرستارا و پرسنل و رسیدگیشونم عالیه برای زایمانمم میخوام برم آریا
مادر زایمان کردم خیلیی راضی بودم عالی بود همه چی 👌🤌
منم مادر زایمان کردم واقعا عالی بود و راضی ام
من اریا زایمان کردم اگههه هزاربازم برگردم عقب فقط اونجاروانتخاب میکنم ماهن ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.