بماند به یادگار
دو ماهگی دوشان بالام 🐇🍼😘💋💋💋

تصویر
۸ پاسخ

مبارک باشه. ولی بنظرم. اگه هویچ نمیزاشتی همون. شمع و. کیک. کافی بود. ترکیبش خوب نیست. هر چی ساده تر بهتر

قشنگ شده مبارکه😘

اووووخ 🥰دیگه اخراش حوصلش سر رفتا😂

مبارکه ماشالله 😍❤️❤️

ماشالله🧿🧿😍😍شیر خودتو میدی یا شیرخشک؟؟

مبارکه عزیزم انشالله قدمش خیر باشه براتون

.

تصویر

.........

تصویر

سوال های مرتبط

مامان خان مامان خان ۳ ماهگی
مامان حلماورادوین🥰 مامان حلماورادوین🥰 ۶ ماهگی