ویتامین آ د و زینک چه برندی خوبه؟

۳ پاسخ

یوروویتال،نئوزینک

من آد و پدیا بست میدادم، ولی شما الانا دیگه آد و باید قطع کنی، دیگه از ۵ ماه و نیم ۶ ماه که بچه غذاخور میشه آد حذف میشه، دیگه مولتی ویتامین باید بدی با آهن

آد پدیا بست
اگ رفلاکس داره کامویت

سوال های مرتبط

مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی