کیا دوست دارن طبیعی زایمان کنن کیا دوست دارن سزارین بشن

۲۳ پاسخ

من دوتا زایمان قبلیم بااین که وحشتناک بود طبیعی بود، دوسدارم این زایمانمم طبیعی باشه چون اون دوتا طبیعی بوده دیگه نمیخام سراین شکمم پاره بشه

جاست سزارین 😐🤌🏻

من سزارین تازه اونم بیهوشی چون اصلا دلم نمیخواد هیچی بفهمم

من که قراره فردا صبح سزارین بشم

سلام اختلاف وزن دوقلوهات بهترشدن؟

از اونجایی که از سزارین میترسم طبیعی

انشالله شرایطتشو داشته باشم.. بتونم طبیعی بیارم

طبیعی

من سزارین دومم ،،اولی رو اختیاری بودم بازم برگردم سزارین رو انتخاب میکنم

من طبیعی هستم و طبیعی دوست دارم اما واقعا سخته خدا کمکم کنه

طبیعی دوست دارم ولی هرچی پیش بیاد😂

من سزارین شدم و خیلی راضیم هیچوقت دلم نمیخواست لذت بغل گرفتن بچمو با درد های وحشنناک حین زایمان تجربه کنم

طبیعی هزار درصد

من ک خدا خدا میکنم سزارین بشم

من قطعا طبیعی میخوام

منم دوست دارم طبیعی زایمان کنم

من طبیعی دوس دارم چون یبار تجربش کردم🥰

طبیعی دوست دارم من🤰🏼🩵👼🏻

من سزارین شدم راضی ام

منم سعی میکنم بش فکر نکنم هرچه پیش ایدخوش اید 😁

من نه دوست دارم مجبورم طبیعی چون بنج برام خطره چون از جونیم تشنج دارم بخاطر همین ولی اگه دوباره بهم بگن قطعا طبیعی چون زود پامیشم 👍🏻🍓🍓🍓

سزارین

من سزارین

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری