کیا واژینیسموس دارن و زایمان طبیعی داشتن؟

۹ پاسخ

منم این مشکل رو دارم و خیلی میترسم و امشب هم بخاطرش کلی گریه کردم که نکنه نتونم زایمان طبیعی کنم بخاطر این مشکل

من عزیزم
برا معاینه خیلی اذیت میشدم
اما زایمانم خداروشکر راحت بود
و خداروشکر من بعد زایمان خوب شدم چون قبلش موقع رابطه درد داشتم الان ندارم

من داشتم ولی فکر کنم چون از داخل فشار میاد اصلا نمیشه خودمون رو منقبض کنیم

جوری که میگفتن اونجا اصلا درد نداره فقط کمر درد داری. دیگه معاینه میمونه و اون موقع هم باز تر از حالت نرمال هستی

بنده🫠

من شنیدم که میگن با زایمان طبیعی بهتر میشن

چی هست چطور معلوم میشه

من داشتم و طبیعی زایمان کردم🥲
البته من زودتر از موعد درد زایمان گرفتم و زایمانم طبیعی شد وگرنه میخواستم سز اختیاری شم

سوال منم بود

ولی دو‌تا دوستام گفتن اونا هم داشتن و طبیعی آوردن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی