من به قصد اپیدورال رفتم
ولی دهانه رحمم سریع باز شد
و دیدم ارزش نداره اپیدورال بگیرم و زایمانم طولانی بشه
ماما و دکترمم گفتن اپیدورال نگیری یکساعت دیگه زایمان میکنی
که منم نگرفتم و کمتر از یکساعت بعدش زایمان کردم
چون اپیدورال رو تو ۴-۵ سانت تزریق میکنن
سوال منم هست منم دو شب همش میپرسم اینجا اکثرا میگن خوبه
اره خیلی خوبه
منم ببینم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.