۸ پاسخ

انشالله بسلامتی بقل کنی نینیتو 😍😍واسه ماهم دعا کن عزیزم و تجربه سزارین
و مخارجش هم بهمون بگو حتما
کدوم بیمارستان کدوم دکتر بودی

به سلامتی عزیزم

خب قراره از بدنت جدا کنن بدنش بغلت دیگه😂❤️نگران نباش انشالله بسلامتی بغلش کنی دلتم اروم میشه موقع دیدنش

بسلامتی عزیزم واسه همه ما دعا کن🩷

به سلامتی عزیزم، ایشالله همه چیز خوب پیش میره🌺

منم ساعت ۵ صبح وقت عمل دارم
الهی همه ی مامانا وقتی بچشون از وجودشون جدا میشه صحیح و سالم بیاد بغلشون

عزیزممم به سلامتیی🥹
برای ماها خیلی دعا کن که به هفته های امن برسونیم و همگی سالم بغل بگیریم نی نیامونو

انشالله صحیح و سلامت نینی رو بغل بگیری گلم برا ماهم دعا کن این روز رو ببینیم انشالله😍😍😍

سوال های مرتبط