۵ پاسخ

جانا سخن از دل ما میگویی
فقط امیدوارم بگذرن این روزا

واای دختر منم همینجوره فقط باهاش کنار میام ولی از درون دارم داغون میشم انقدر حرص میخورم

پسر منم همینه عزیزم هسچ دکتری لازم نیست ببری اقتضای سنشونه تا ۳ سالگی همینه

پسر منم دقیقا همینه

دقیقا دختر منم همین کارارو میکنه و روگوشیم حساس شده ببینه میگه کلیپ پخش کن

سوال های مرتبط