۴ پاسخ

دختر منم تب داره خیلی استرس گرفتم تب رو از روی پیشانی میگیرم سی و پنج ولی رو شکم میگیرم تب سنج قرمز میشه و سی و هفت و نیم نشون میده

شیاف رو نصف کن بزار

هنوز ۱ سالش شده پاراکید میدید چرا استامینوفن نمی‌دید بهش

میگن پیاز بزار کف پاش
ولی من گلاب به پارچه میزنم به بدنش میزارم و میدم کمی میخوره

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی