۱۱ پاسخ

من ۴۰ میپوشم براش ۴۰ میخرم اندازس...سایزاش خوبه منکه سانت نمیزنم

روبیکاام زدن

من ازش خریدمیکنم جنساش خوبن نسبت به قیمتش.یه سایزبزرگترمیگیرم معمولاچون بچه درحال رشد

منم بعضی اوقات ازشون خریدمیکنن جنسشون خوبه ولی سایزبزرکتربراش بگیر.مثلا حضوری توشهرخودمون واسش لباس میخرم سایز ۴۰ براش میگرم اماتونی نی ریز پوش سایز۴۵ سفارش میدم

مادرایی که خرید کردن از این سایت لطفا بگن جنس کاراش خوبه ؟
چون اکثرا قیمت مناسبن

من همیشه ازش خرید میکنم سایزاش دقیق بوده

من یکبار خرید کردم ، کلا قواره لباسا باهم فرق داره ، بعضی هاش تنگ و بعضی هاش اوکی بود ، البته ب جنس هم بستگی داره بعضی پارچه ها کسشانی خوبی دارن
مثلا من یه دست بیسکوییتی بود پاییز خریدم هنوز هم دارم تنش میکنم

ولی نظر منو میخوای کلا چند سانت بزرگتر بگیر براش ، تابستونیه لش طور باشه بهتره تا تنگ

من همیشه ازش میگرفتم ولی یه سایز بزرگتر

تو چه برنامه ای ازش سفارش میدی عزیزم؟

اره سایزاش درسته نه اگه ثبت شده باشه وهزینه پرداخت شده باشه نمیشه کاری کرد

اینستا ک فیلتر

سوال های مرتبط