هفته هشت برو که قلبش هم تشکیل شده باشه
بستگی داره دکترت چی نوشته باشه ولی معمولا شکمی انجام میدن
من هفتم پایین بود شکمی نوشت رفتم نشون نداد واژینال دادم قشنگ دبده شد
عزیزم به نظرم اصلا برای ساک نرو چون سونو کلا اشعه زیادی داره
بزار یک هفته دیگه برو برای تشکیل قلب استرس هم نمیگیری
شکمی عزیزم
شکمی ولی بعضیا جنین کوچیکه دیده نشده دکتر میگه اگه میخوای سنو واژینال کنم اگرم نه برو دوهفته دیگه بیا دوباره سنو شکمی شو
اول شکمی اگه دیده نشد واژینال
شکمی 🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.