خانما یسوال
سونو برای ساک حاملگی و کیسه زرده شکمیه یا واژینال؟

۸ پاسخ

هفته هشت برو که قلبش هم تشکیل شده باشه

بستگی داره دکترت چی نوشته باشه ولی معمولا شکمی انجام میدن

من هفتم پایین بود شکمی نوشت رفتم نشون نداد واژینال دادم قشنگ دبده شد

عزیزم به نظرم اصلا برای ساک نرو چون سونو کلا اشعه زیادی داره
بزار یک هفته دیگه برو برای تشکیل قلب استرس هم نمیگیری

شکمی عزیزم

شکمی ولی بعضیا جنین کوچیکه دیده نشده دکتر میگه اگه میخوای سنو واژینال کنم اگرم نه برو دوهفته دیگه بیا دوباره سنو شکمی شو

اول شکمی اگه دیده نشد واژینال

شکمی 🤔

سوال های مرتبط

مامان هدی مامان هدی هفته بیست‌وسوم بارداری