پسر من رفلاکس شدید داشت برای اینکه تو شب بالا نیاره و خدایی نکرده اتفاقی بیوفته دکترش گفت شیب دار بخوابونمش زیر تشکش ی بالشت نازک گذاشتم ی کوچولو شیب دار شد و تمام
نترس
امکانش هست شروع رفلاکس باشه
سعی کن بعد شیر خوردنش اگه آروغ نزد ۱۵ تا ۲۰ دقیقه سرش رو بالا بگیری که شیر هضم بشه و بره پایین
وقتی هم میخوابونم به پهلو بخوابون
پشتشو حال ماساژ اروم دست بکش راحت تر اروغ میزنه ..سعی کن بالشت زیر سرش و بلندتر کنی که اگه تو خواب شیر اومد گلوش بچه خدایی نکردهه خفه یا اذیت نشه ..
اگه همینطورر شیر اومدن تو گلوش به مرور ادامه داشت احتمال زیاد دچار رفلاکسه
همیشه باید آروغ بزنه اگر نزد روی کمر نخوابونش ممکنه شیرو پس بده و بچه خدایی نکرده شیر برگرده گلوش
هیچی نمیشه اگه آروق نزد به پهلو بخوابونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.