دکتر خوب برو گلم منم الان تنها یک ماهه که خوب شدماز اول زایمانم تا الان خونریزی داشتم یا لکه یا لخته
من حتی دوبار کورتاژ شدم برای ضخامت رحممم و چون بزرگ شده بود و همون بار اول تونتیجه نمونه برداریم بم گفتن باید رحم رودربیارم چون حتما دوسه سال دیگه سرطان رحم میگیرم خیلی دکتر رفتم تا این اخری کلی دارو داد لکه بینیم قطع شد و بهم گفت بعد یه مدت باردار بشم و توی زایمانم یه کاری برام میکنه
مشکلی که گفتیو زیاد اطلاعات ندارم و نمیدونم چیه ولی سنی نداری که بخوای رحمتو دربیاری میدونی چقدر اذیت میشی تو سن کم به نظرم همون ای یو دی و بزار برداشتن رحم اخرین گزینس
رحم برداری؟؟
به منم قبل از بارداری پیشنهاد آی یو دی میرنا داد دکترم اما خب گفت شاید بهت نسازه و کلا بیفتی رو لکه بینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.