وارد هفته ۳۹شدیم
هنوز خبری از دختری نیست😂🎀

تصویر
۱۰ پاسخ

عااااا تاریخمون یکیهههه
منم زده ۵ خرداد
ولی هییییچ خبری نیس🤷🤷

منو شما باهمیم از منم خبری نیست هنوز والا خستم

تاریخ مون یکیه😍🥺اما خب ی از درد نیس

فهمیده ایران لوکیشن تولدشه ، گرخیده😀

بچه ها پرو شدن میگن بزور بدنیا میایم

با من هم هفته ای من خیلی درد واژن لگن دارم طوریه ک‌نمیتونم راه برم.گهگاهی هم زیر شکمم درد میکنه

۳۹رو تموم کردی خواهر وارد ۴۰شدی

وای چه ترسیدم نزدیک زایمانی 😂
برای من زیاد مونده 🥴

تصویر

هیچ دردی نداری؟؟؟

وایی چقددد ریلکسییییییی🥲🥲

سوال های مرتبط