من وارد هفته ۴۰ شدم و باز هم خبری نیست

تصویر
۱۲ پاسخ

خوشا بحالت من شدم مث ماهی بادکنکیا
پفم همش🤣

عزیزم میشه بپرسم علت اینکه سزارین نمیکنی چیه؟

من برا دخترم ۴۰ هفته دو روزم بود که زایمان کردم با آمپول فشار

آخی منم همینجور🥲 هی چشم انتظارم

چه شیک باردار شدی😄

منم دیگه طاقت ندارم تموم استخونام درده
کاش زودتر و به سلامتی فارغ شیم

من وارد چهل و یک هفته شدم نزاییدم خواهر

به به چه مامان قشنگی😍 خوشبحال نینی

اسفند دود کن خانوممممم😍😍

منم نزدیکتم توبرو منم میام عزیزم😄😄😄

چه مامان دافی ماشالله منم جای نی نی ات بودم بیرون نمی امدم 🤣😂😂

میشه عجله نکن برامنم تا۳۹هفته و۲روز رفت

سوال های مرتبط

مامان شاهین مامان شاهین ۱۰ ماهگی