خوشا بحالت من شدم مث ماهی بادکنکیا
پفم همش🤣
عزیزم میشه بپرسم علت اینکه سزارین نمیکنی چیه؟
من برا دخترم ۴۰ هفته دو روزم بود که زایمان کردم با آمپول فشار
آخی منم همینجور🥲 هی چشم انتظارم
چه شیک باردار شدی😄
منم دیگه طاقت ندارم تموم استخونام درده
کاش زودتر و به سلامتی فارغ شیم
من وارد چهل و یک هفته شدم نزاییدم خواهر
به به چه مامان قشنگی😍 خوشبحال نینی
اسفند دود کن خانوممممم😍😍
منم نزدیکتم توبرو منم میام عزیزم😄😄😄
چه مامان دافی ماشالله منم جای نی نی ات بودم بیرون نمی امدم 🤣😂😂
میشه عجله نکن برامنم تا۳۹هفته و۲روز رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.