سونو بده واصلا ریسک نکن.منم درد داشتم رفتم گفت کیستای خوش خیم داری ولی تو سرما وخوردن کافیین ونزدیک پریودی وفشار درد میگیره.گفت نگران نباش.ما خانوما ۰حتما باید هرچند سال معاینه ی سینه بشیم.نگران نباش فقط برو دکتر.همین
منم اینطوری بودم عزیزم سونو کردم یه کیست مانند بود قرص داد ولی انشالله برای شما از پریودی هست هیچی نیس بازم یه سونو بکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.