واسه من ۳۵ هفته گفت با سنو شکمی
معمولا اولین چیز سونو هست اگه سفالیک بود طبیعی بریم بود سزارین بعد دومیش لگن هست اگه لگن کوچیک باشه و قد کوتاه سزارین ولی لگن بزرگ طبیعی و ... البته دلخواه هم داریم سزارین اختیاری
با اخرین سونو
من ۳۵هفته سونو دادم سفالیک بود دکترم گفت تا فلان تاریخ زایمان کردی اوکیه اگر زایمان نکردی بیا پیشم
معاینه لگن از ۳۶ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.