۲ پاسخ

اون زورزدنه بخاطرکامل شدن دستگاه گوارششه عزیزم،شیرخشکش اگر بهش میسازه و طعمش ودوسداره عوض نکن چون اگر اون یکی ونخوره دیگه نانم نمیخوره،آروغش وبگیر قطره گرمیچر خارجی من میدادم عالی بود

سرخود نباید شیرخشک عوض کنی
همون قطره ها بده بهش اگر خوب نشد با دکتر مشوزت کن
یا قطره عوض میکنه یا شیرخشکش

سوال های مرتبط