اون زورزدنه بخاطرکامل شدن دستگاه گوارششه عزیزم،شیرخشکش اگر بهش میسازه و طعمش ودوسداره عوض نکن چون اگر اون یکی ونخوره دیگه نانم نمیخوره،آروغش وبگیر قطره گرمیچر خارجی من میدادم عالی بود
سرخود نباید شیرخشک عوض کنی
همون قطره ها بده بهش اگر خوب نشد با دکتر مشوزت کن
یا قطره عوض میکنه یا شیرخشکش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.