۶ پاسخ

با دکترت صحبت کن دقیق جکت کنه اگر باز نمیشه نامه سزارین اجباری بهت بده

من هیچ علامتی ندارم ،دهانه رحمم بسته اس

الان یه نیم ساعتی هس یکم کمردرد دارم امیدوارم که درد زایمان باشه😂😂
البته قبلاهم شده دوساعت درد داشتم ول دگه گم شده دردا

درد کاذب فقط و سنگینی🥺

من امروز وارد چهل شدم
درد دارم ولی منظم نمیشه
دیگه دارم می ترسم :(
دیابتم کنترل شده ولی ممکنه از چهار رد شه وزنش...

کاش منم چهل هفته بودم 😅

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان iliyar مامان iliyar ۱۱ ماهگی
مامان تو دلی💗🥰 مامان تو دلی💗🥰 ۶ ماهگی