اون اضافه شیر ،اگه سکسکه داشته باشه مشکلی نیس
گاهی دوتا آروغ دارن .
شاید شیر زیاد میخوره
اگه جهشی و حالت فواره زدن باشه رفلاکسه اگه از گوشه لبه عادیه اضافه شیره
اضافه شیرشو بالا میاره
وای پسر منم همینجوریه موندم چیکار کنم باید ببرمش دکتر احتمالا رفلاکس
بچه منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.