۷ پاسخ

من امروز درست کردم یه قاشق مرباخوری ارد با مقداری اب ازنصف استکان بیشتر هم زدم گذاشتم رو حرارت سفت که شد خاموش کردم خنک شد ۳۰تا شیر خشک ریختم تموم شکرم نزدم

شکر نباید بزنی

۱قاشق مربا خوری آرد برنج،نصف قاشق شکر،با نصف لیوان آب جوشیده گذاشتم آبش کشیده شد برداشتم
میخواستم شیرخشک بریزم ولی خیلی آبکی میشد نمیخورد اونو

چجوری درست کردی گلم

طرزنهیه شومیگی برام

با شیرخشک درست کردین؟ طرز تهیه‌شو رو میگین؟

با آب درست کردی؟

سوال های مرتبط